Mankementje

Elke dag sporten na een lange tijd van onthouding gaat me niet in de koude kleren zitten. Ik ben helaas geblesseerd geraakt. Of het door het sporten komt is niet met  100 procent zekerheid te zeggen, maar ik heb last van een ontstoken oppervlakkig bloedvat. Huh? Wat? Een ontstoken oppervlakkig bloedvat. Ik heb hier eerder last van gehad en het komt erop neer dat ik vrij veel pijn heb aan mijn linkerbeen.

Maar je bent verslaafd of je bent het niet. Vandaag ben ik dus gewoon naar de sportschool gegaan om al hinkelend mijn bovenlichaam te trainen. Ik moet zeggen, met het sporten gaat het lekker. Ik merk dat ik me goed voel en dat ik lekkerder in mijn vel zit, ook al heb ik pijn aan mijn been. Het sporten doe ik deze week ook totaal niet ‘omdat het moet’  vanwege mijn blog, maar echt omdat ik het leuk vind. Een dag overslaan zou me alleen maar een rotgevoel geven.

Morgen ga ik, ondanks mijn mankement, langs de kickboksschool waar ik jarenlang getraind heb. Sinds kort ben ik daar weer wat vaker en omdat ik daar gevormd ben tot de persoon die ik nu ben, wil ik daar deze week wat extra aandacht aan besteden.

De trainingssessies die ik daar deed waren echt killing. Dat wil zeggen, ik ging keer op keer weer kapot, maar het was lekker. Ik heb contact gehad met mijn (oud) trainer en met hem afgesproken dat we die trainingen weer gaan doen morgenavond. Dat kan nog leuk worden, want mijn conditie is momenteel niet om over naar huis te schrijven. Uiteraard gaat er morgenavond gefilmd worden, zodat jullie weer achter je pc kunnen genieten van het nodige leedvermaak.

Nu ga ik rusten, want dat moet buiten het sporten om (héérlijk).

Leave a Reply

