Resultaat

Oke, dit is echt way out of my comfortzone, maar ik ben niet voor niets extra fanatiek bezig geweest en het is natuurlijk leuk om het resultaat met jullie te delen. Of nouja, leuk, ook wel een beetje noodzaak, want daarvoor schrijf ik natuurlijk een blog. Om met jullie te delen waarmee ik bezig ben. ik vind het zelf helemaal niets als mensen dit soort foto’s delen via Facebook enzo, maar ik zet mijn eigen gevoel bij deze aan de kant voor dit project. Ik geef toe, ik ben aan het uitstellen en daar wordt niemand beter van.

De before and after foto’s:

Before

Before

After
After

Before

Before

After

After

Leave a Reply

