Munch

Voor alweer mijn allerlaatste post over de vierde en laatste verslaving wilde ik natuurlijk met iets leuks komen. Ik ben al naar een seksshop geweest en ik heb gesproken met een jonge vrouw die in de prostitutie heeft gewerkt. Wat nu? Juist, ik heb mij verdiept in de wereld van de seksfeesten.

Ik ben in contact gekomen met een jongen, Mark, die bekend is in deze scene en dan vooral de BDSM sfeer. Ik had werkelijk geen idee waar het precies voor stond, maar daar hebben we google voor. Het komt neer op bondage SM. Niet iets waar mijn persoonlijke interesse ligt, maar ik heb in de afgelopen weken wel meer dingen gedaan die niet bij me passen. Ook vertelde de jongen over de ‘Swingers Community’. Als je dat googled kom je op sites die je in je geschiedenismap beter kunt verwijderen, dus zocht ik alleen op ‘Swingers‘. Dit betreft partnerruil, wat ik natuurlijk al wel een beetje wist, en is meer gericht op gewone seks. Ik kon me dus niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dit doen, maar er zijn werkelijk talloze sites waar je je kunt inschrijven om zo nu en dan de vrouw van een ander een goede beurt te geven.

Volgens Mark is de Swingers Community groter dan de BDSM scene. ‘De feesten zijn vaak wel op dezelfde locaties en de mentaliteit vertoont veel overeenkomsten. Ook komen beide scenes steeds vaker met elkaar in contact, omdat ze dus op dezelfde locaties gehouden worden.’ Hij vertelde dat je bij de BDSM feesten vaak zelf niet mee hoeft te doen als je dit niet wil. Je bent meestal gewoon in een soort kroeg en daar zijn dan mensen die in de touwen hangen, terwijl jij gewoon van je biertje of wijntje geniet.

Enfin, ik wilde natuurlijk weten wat er dit weekend zoal te doen was. Op het internet zag ik door de bomen het bos niet meer, dus het leek mij handiger om het gewoon aan Mark te vragen, hij is tenslotte degene die vaak naar seksfeesten gaat. ‘Ik ben niet automatisch op de hoogte van alles wat er is. Meestal kijk ik op bepaalde plekken wat er op dat moment georganiseerd wordt. Voor dit weekend weet ik uit mijn hoofd dat er een BDSM-jongeren meeting is in Den Haag en een Munch in Delft.’ Ha! Weer zo’n term waarvan ik nog nooit gehoord heb, ‘Munch‘. Het laat zich niet makkelijk vinden op google, maar zo worden dus BDSM bijeenkomsten genoemd die bedoelt zijn om te socializen. Dit wordt meestal georganiseerd om elkaar te ontmoeten voor een eventueel seksfeest in de toekomst, maar af en toe komt het voor dat men direct van de gelegenheid gebruik maakt om elkaar tepels in de fik te zetten.

Tot een daadwerkelijke bezoeking van een seksfeest is het niet gekomen. Ik weet het, enigszins teleurstellend, maar het was te kortdag om ‘geaccepteerd’ te worden en een seksfeest crashen zag ik niet zo zitten. Of het ooit zover gaat komen vraag ik me af, maar wat ik in de afgelopen vier weken geleerd heb is dat ik nooit iets moet uitsluiten. Ik ben buiten mijn boekje gegaan en jullie hebben het massaal gelezen. Bedankt hiervoor!

Leave a Reply

